Lea Laus Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Har lastet ned "halloween musikk" Dvs. masse skumle lyder. Skal gjemme Ipod'n utenfor døra - mohahahaha. Og så har jeg kjøpt fakler til å ha ved inngangen, pluss at jeg har sånn harry ringeklokke som jeg kan skifte ringelyder på, så det er nå en sånn kråkeaktig greie, høres forferdelig ut. Og seff har jeg en stoor bolle godis. Jeg kommer til å bli så utrooolig skuffet om det ikke kommer noen!! Vet dere når det er vanlig å begynne å gå? Tenkte å sette ut fakler sånn i 5 tiden..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Det er Halloween imorgen. Håper faklene dine brenner lenge
Lea Laus Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja vet det er i morgen da.... Tok det for god fisk at alle dere visste det også.
Emma&Adrian Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Hørtes veldig gøy ut Kjekt at noen liker og gjøre slikt for barna
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har holdt av to gresskar i blomsterbutikken jeg skal hente etterpå, så i kveld skal jeg og ungene skjære ut. Det er igrunn vår eneste halloween tradisjon. Ungene elsker griset det blir. Vi samler på alle frøa inni, som blir lagt til tørk. Så jeg har litt å gjøre mens de andre huler ut. Godt er kjøpt inn, ikke mye men litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå