Gå til innhold

Hvilke kosmetikk-produkter bruker mannen din??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har nok aldri smurt fjeset sitt med krem, eller hendene sine, eller brukt lypsyl...... men har jo verdens flotteste hud!!

(han mener jeg burde slutte å smøre meg om jeg er misfornøyd med huden min..)

....han bruker kun deo og barberingskrem!

Er andre menn mere jålete enn han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som din. jeg har forsøkt å kjøpe rensekrem og div til han, men det står uåpnet i skapet 2 år etter:-)

Skrevet

Min mann bruker min fuktighetskrem noenganger (etter barbering, hver 2.-3. dag,hehe) av merket Garnier Fresh (deilig!) og av og til gilette aftershave-gel (tror jeg det heter). Det er alt.

Skrevet

Fordi han jobber en del ute, bruker han fuktighetskrem til ansikt og hender på denne årstida, men det er nok med en billig luktfri en fra apoteket...

Ellers ingenting, det er jåleri må vite ;o)

Skrevet

min poikvenn bruker mary kay! rens,barberskum,aftershave gel og fukt med solfaktor!

han bruker også leppeskrubben og lipbalmen min. da slipper han å få munnsår som han fikk mye av før..

Skrevet

Har nok en mer jålete mann, men han sliter veldig med huden, så uten fuktighetskrem ville han se rimelig "flassete" ut. Det gjorde han i hvert fall når jeg traff han, med fine røde flekker i tillegg...

"Skjønnhetsregimet" han består i:

- ansiktsvask i ny og ne

- ansiktskrem hver dag

- leppepomad flere ganger per døgn (ellers får han munnsår)

- håndkrem (ellers får han eksem)

- han eier en øyenkrem mot poser, men jeg aner ikke om han bruke den

- barberingskrem, den mildeste han finner, helst øko. Unngår skum og gel

- solkrem om sommeren

Vet ikke helt om han er jålete, det ser og føles virkellig ikke bra ut om han ikke passer på.

Skrevet

Han smører seg med A-Derma kremen hvis han er tørr (da må det være ubehagelig og klø), bruker lypsyl i perioder han får mye munnsår, også bruker han etterbarberingskrem/gel og deo. Tror ikke det er mer enn som så.

Han har forresten prøvd min parfymefri ansiktsskrubbekrem fordi jeg skrøt sånn av den. Vet ikke om han har brukt den mer enn den ene gangen :)

Skrevet

Min er mer jålete, men så har han eksemhud:) Han brukte ingenting før, og såg ikke ut. Nå prøver han å smøre seg og hun han deler kontor med er flink til å passe på:)

- barberingskrem, scrub (stått der i mange år) og fuktighetskrem fra bodyshop.

- deo og after shave fra armani

- lypsyl og kuldekrem (han sykler hele året, så det er nødvendig)

- kortisonsalve ved utbrudd, og a-krem på tørre partier som han stjeler fra tvillingene når han steller dem.

Skrevet

ahh...glemte ansiktsvask som står i dusjen sammen med scrubben.

Skrevet

first price barnberskum

deo

min ansiktskrem når han føler han trenger..hehe

Skrevet

Dobbeldusj og deo. Thats it! Jeg er glad han ikke dynker seg i stinkende etterbarbaringsvann. Med en dusj hver morgen trengs ikke mer for å lukte godt og holde seg ren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...