Gå til innhold

Jeg tror kanskje min bror har et barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker for mange år siden, kanskje 8-9 at jeg hørte rykter om at en jente hadde blitt gravid og min bror var visst faren, han var kanskje 18-20 år den gang. Min bror snakket ikke med noen om det som jeg vet, men husker noen kommentarer i fylla at "det var ordnet" altså at hun tok abort. Men flere ganger de siste årene når det har blitt snakk om min brors dager som rundbrenner at folk har køddet med at han har en unge i nabobygda som ingen vet om. Det er liksom ingen som har sagt noe detaljert, og vet ikke om det bare er rykter, min bror nekter nok tvert om jeg spør har spurt litt for noen år tilbake. Selvsagt er det hans valg om han har et barn han ikke har kontakt med, men etter jeg fikk barn selv har tanken slått meg flere ganger om dette barnet finnes. Jeg har lyst å finne ut av det, vet jeg ikke har noe med det, men ønsker liksom å vite. Og om jeg vet kan jeg jo oppfordre min bror til å ta kontakt. Han har heldigvis blitt mer voksen de siste årene. Uansett har eg lyst å vite om jeg har et til tantebarn.

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han faktisk har gått med på at evt barn har blitt adoptert bort? At enten moren har ny mann som har adoptert, eller at hun rett og slett har adoptert bort barnet til andre?

Ellers er der ingen måte du kan finne dette ut på, uten at din bror sier det til deg.

Skrevet

Er ingen andre enn broren din som kan svare deg på dette, hvis ikke du selv eller noen andre i omgangskretsen vet navnet på denne jenta, så du kan spørre henne selv...

Selv om han skulle nekte så kjenner du ham kanskje godt nok til å se at han lyver, og kan konfrontere ham med det?

Hvis du går inn for det finner du nok svaret, men er du sikker på at du ikke heller vil respektere din brors avgjørelse, og la ham ta styringen i denne saken?

Skrevet

Hvis ikke broren din ønsker svar på dette, synes jeg du skal holde deg unna. Det er ikke opp til deg å finne ut om han har et barn eller ikke. Du er jo også bare tante til dette barnet.

Hva om du finner det, og barnet vil ha kontakt med pappa'n sin. Og han ikke vil?

Mer sorg enn glede.

Så la saken ligge, det er ikke opp til deg å avgjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...