Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Mannen min har en sånn lommekniv/ leatherman(?) som han alltid har i lomma og bruker til alt! Jeg skal overaske han med å gravere inn navnet hans på den.. noen som har noen forslag til hva mer det kan stå?? er helt umulig når det kommer til slikt,, eier ikke fantasi.. Noen som vil hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Vet ikke helt hva du tenker, men "Handyman ......"(prikkene er navnet hans, da;)) Siden han bruker den mye, tenkte jeg:)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Det har jeg tenkt på men så er ikke noe handyman egentlig men han er flink og han prøver så godt han kan Vi liker begge to norsk musikk og jeg kom til å tenke på "flink" av delillos.. der er det en strofe som går "fy faen så flink du er tross alt og likevel" Jeg syns det ørtes gøyalt ut Hva mener dere? Blir det stilig eller teit?? Takknemlig for meninger Link til sangen http://www.facebook.com/photo.php?pid=9040556&id=799085454#/home.php?ref=home
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå