Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Nå er plutselig jeg også i risikogruppe, når det gjelder svineinfluensa... Har en BMI på over 40 Men kan ikke få vaksine før om to uker, og det synes jo jeg er helt forferdelig.... Hadde aldri trodd at jeg skulle bry meg så mye om dette, siden helsa mi liksom alltid er bra. Har ikke diabetes 2 eller høyt blodtrykk.. Har heller ikke noe problemer med lungene... Vet sannelig ikke helt hva jeg skal gjøre... Kanskje mure meg inne på rommet, og ikke være i kontakt med noen... Tror ikke jeg takler dette særlig bra.. sitter jo her å griner jo....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå