Gå til innhold

Ingen symptom lenger og det er deilig!


Efua Menu♥  Gutetvillingar

Anbefalte innlegg

Er berre litt øm i brysta, men ellers ingen ting. Synest det er deilig for då slepp eg å tenke på det heile tida. Det blir jo så vanvittig lang ventetid om ein er så fokusert på graviditeten. Det skjedde det samme i fyrste svangerskap, men då vart eg berre livredd og levde i angst fram til UL. Veldig mykje pga av alle innlegga om SA og MA eg hadde lest.

Men no slappar eg berre av og nyt at berre eg om mannen min veit det. Så får vi sjå om vi held ut til jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

såååååå bra!! :)

jeg har også lite og ingen symtomer-er endel trøtt,men d går fint :) å bittelitt småkvalm innimellom-jeg er heller ikke så engstelig,d som engster meg er den svineinfluensa...tenker på hva jeg skal gjøre i forhold til jobb,barnehage osv!!! vil liksom bare gleeede meg over at jeg er gravid,ikke bare tenke på vaksine,ikke vaksine... men sorry d var jo ikke d dette innlegget ditt handlet om!!!

kjempe bra at formen din er gooo,håper d fortsetter hele sv.skapet:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er så heldig at eg ikkje re bekymra for svineinfluensa heller. Dei to jentene mine er heime og samlar krefter etter virusangrep. 1,5 dg med feber og veldig trøtte i ei veke. Det var det. Og får eg det ikkje no, så trur eg at eg er berga. Har ikkje tenkt å ta vaksine, men sjølvsagt, alt kan revurderast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jentene dine e snart helt friske,å godt at di ikke ble rammet hardt!! håper du har gått klar da!! :o)

Jeg var ikke så veldig bekymret for denne svineinfluensaen,før jeg testet positivt!! og før d ble påvist i barnehagen til mitt barn-man ønsker jo aldri at sine barn skal bli syke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...