Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 hvor mye kaldt og hvor mye varmt for å få ca 200 ml mme?
V.A.B Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 du koker vann og heller 180 ml på en flaske, og bruker 6 strøkne skjeer pulver(hvis du har NAN vel å merke) og lar det kjøles til 37 grader ca
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 jeg har kokt opp vann på flaske, men dette blir jo kaldt. så har jeg varmt vann på termos. hvor mye kaldt vann i flaska, og hvor mye varmt vann skal oppi flaska, for å få riktig temp? ca. 200 ml.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 bruker nan ja...men er det ikke en "oppskrift" på varmt og kaldt vann...
V.A.B Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 åja. da ville jeg bare kokt vann og latt det kjøle seg til rundt 60 grader før du heller det på termosen, så bruker du bare dette til å lage alt med. bare lag litt før ungen skal ha, så blir det passelig:) sjekk på innsiden av armen om det er for varmt eller ta en sup selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå