Gå til innhold

2400kr for denne vognen :O


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kanskje litt for dyrt priset, men jeg ville reagert mer på farvene.

Skrevet

Han skriver at den er kjøpt i 2004 for 6000 kr... Da ble han lurt ;)

Skrevet

Litt? Veldig dyrt ville nå jeg ha sagt. Hadde ikke betalt 24,- kr for den engang...sorry..! Han ble nok lurt den gang han kjøpte den vognen der..big time!

Skrevet

Aarg, at folk ikke klarer å legge bildene rett vei i annonsene sine. Talentløst!

Skrevet

Hehe...

 

Dette mennesket er fresh i bollen!

Skrevet

"....prisen kan diskuteres." Står det til slutt. Denne selgern er nok vokst opp et sted der det ikke er en god handel før det er prutet. Lenge og vel!

Skrevet

hehe, la dere merke til bilde på dataskjermen i bakgrunnen på det ene bildet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...