Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19634867
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Var kanskje litt for dyrt priset, men jeg ville reagert mer på farvene.
Shamandalie Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Han skriver at den er kjøpt i 2004 for 6000 kr... Da ble han lurt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Litt? Veldig dyrt ville nå jeg ha sagt. Hadde ikke betalt 24,- kr for den engang...sorry..! Han ble nok lurt den gang han kjøpte den vognen der..big time!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Aarg, at folk ikke klarer å legge bildene rett vei i annonsene sine. Talentløst!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Hehe... Dette mennesket er fresh i bollen!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 "....prisen kan diskuteres." Står det til slutt. Denne selgern er nok vokst opp et sted der det ikke er en god handel før det er prutet. Lenge og vel!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 hehe, la dere merke til bilde på dataskjermen i bakgrunnen på det ene bildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå