Gå til innhold

noen som ikke har begynt med innkjøpene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Termin er i begynnelsen av januar, men har enda ikke fått de store tingene i hus.

Babyen blir første barnebarn, og er så heldig å ha 3 par besteforeldre, som skal kjøpe bl.a vogn og stellebord.( bare jeg som må finne ut hva jeg vil ha) Seng og bilstol har vi arvet, men føler meg ikke helt klar for å få det i hus enda.

Mamma og søsteren min er innom med småting titt og ofte, og vi har jo forhåpentligvis jula før babyen kommer.

Ønsket ikke å kjøpe ting tidlig i svangerskapet, fordi jeg var redd det skulle gå galt, men gikk "plutselig" opp for meg at det bare er 9 uker igjen.

 

noen vits å stresse eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heller ikke begynt, og vi har to stykker vi må handle inn til... :-) Men vi har en god del ting fra storesøskene på 1,5 og snart 3 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende butikkene ikke har vognen du ønsker deg inne, og da kan det være leveringstid. Jeg ville nok tatt meg en tur og kikket på vogner i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt, men er ikke "ferdig" ennå. Har jo en del etter 1.mann, men mangler bla. seng... Har ikke noe hastverk ennå, har ikke termin før 18.jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...