CMH Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Tenker å kjøpe en Mei Tai for kortere turer.. Jenta min er 9 mnd gammel. Litt sent å kjøpe en bæresele kanskje, men hun er tung å bære opp trapper osv og jeg synes det er tungt å trekke med seg vogna overalt. Men lurer på om det er "vits" i siden hun sakte men sikkert nærmer seg ett år? Hvor lenge brukte dere bæresela?
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Vi har en mei tai som 3åringen av og til sitter i. Men da er det mannen som bærer da. Han sier det ikke er tungt i forhold til å bære en trassete treåring på andre måter.,
MintCondition Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg bar jenta vår på snart 4 i Manduca senest onsdag Nå pleier jeg ikke å gjøre det da, men vi skulle gå hjem fra bhg (4 km), og hun ble siten på veien, og lillebror satt i vogna. Da var det greit å dra frem Manducaen og sette henne på ryggen en stund! Ellers så bruker de fleste jeg kjenner bæretøy frem til ungene blir et par-tre år, men stort sett ikke på daglig basis. Det er mye lettere å bære et barn sånn enn å ha det på skuldrene eller i armene!
Hikken Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har en jente på 15 mnd og bruker mt'en min hver dag. Nå har jeg riktignok et dagbarn på ett år også, så har ikke så mye valg, men ville nok brukt den mye uansett.
CMH Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2009 Ok, tusen takk for svar. Vi er vel egentlig ganske enig i at det blir en bra investering, blir sikkert ikke å bruke den hver dag. Men kjempegreit når man triller tur og hun heller vil bæres f eks, eller til byturer. Hun veier nesten 9,5 kilo så ingen lettvekter akkurat
annki83 Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 jeg kjøpte nettop en beco bæresele til snuppa mi som snart blir 2 år. har hatt vanlig bæresele, bæresjal og bæremeis (har den enda) å vi bruker den en del.
MintCondition Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Manducaen kan brukes opp til 20 kg (det kan forøvrig mange av mt´ene også, det er en god investering altså, og såååå mye bedre og enklere enn f.eks bæremeis etc på turer!
Zitro Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Bærer fortsatt min datter i MT når vi er på tur i skogen o.l. situasjoner. Hun blir 2 i februar.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har jenta på 2 år og 7 mnd i bæresele beco butterfly fremdeles når vi har det travelt og må gå langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå