Gå til innhold

Har stoppet å legge på meg helt. Er det greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nå ut at jeg ikke har lagt på meg noe i det hele tatt de tre siste ukene, og er i uke 27 (altså midt i den skikkelige vokseperioden). Er det greit? Noen som vet hva det kan skyldes? Jeg kjenner liv daglig, men lurer jo på om noe ikke er som det skal allikevel...

Fint hvis noen har erfaringer å komme med, både gode og dårlige, jeg tåler informasjon. Kan legge til at jeg kommer til å ringe legen også, men de har ikke åpent ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la på meg 3 kg iløpet av 1. og 2. trimester, og har ikke lagt på meg noe som helst på minst en mnd. Men jeg merker at magen er blitt merkbart større, så da tar jeg det med ro. Hvordan er det med symfysemålet ditt?

Skrevet

Det høres jo ut om en drøm for meg :D

Men har du virkelig ikke gjort noe for å holde vekta litt i sjakk?

Beveget deg mer, spist mindre av noe du spiste mer av før osv....

Jeg har lagt på meg for mye syns jeg og håper på at det virkelig skal stoppe opp litt. Forsøkte til og med med mer bevegelse og enda mer kontroll på inntaket mitt.....men nei da, gikk opp 1 kg den uken allikevel jeg. I morgen er veie dagen min igjen og jeg er så spent at jeg nesten begynne rå grine. Er 23 + 4 nå og har lagt på meg 11 kg.

Det må jo stoppe litt opp , please .

Skrevet

Så lenge sf-målet øker som det skal er det ikke farlig å ikke legge på seg. Om det er noe du skal bekymre deg for eller ikke henger jo sammen med er vekta di før svangerskapet. Dersom du ikke har gått opp fordi du ikke har hatt tid til å spise nok, er det jo et hint om å ta det mer med ro og få spist mer.. Med meg har vekta gått i rykk og napp i svangerskapet. plutselig to kilo opp, og så ingenting på en tid.

Skrevet

Med nr 1 & 2 la jeg på meg 8 kg på 9 mnd.

Med nr 3 la jeg på meg 3 kg på 9 mnd..

Og nå er jeg i uke 22 imorgen (lørdag) og har lagt på meg 5-6 kg allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...