togutter Skrevet 30. oktober 2009 #1 Skrevet 30. oktober 2009 Han er ca 3 mnder, og hoster og surklere masse. Er så fælt å høre på.. men er vel ikke så mye å gjøre med? Hva gjør dere?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Hei! min gutt var forkjølet for 2 uker siden ca. Det var ikke så mye eg kunne gjør, men eg gjikk til aboteket og kjøpte nesedråper (de anbefalte det isteden for nesespray til babyer) + kjøpte en liten "pumpe" som du kunne stappe tuten inn i nesen på babyen så kom snørret ut, når du pumpet. Ganske greit Pleide å "pumpe" nesen hans etter at eg hadde jidd han nese dråper, fikk ikke altid ut alt, men litt effektiv var det:) Lykketil og god bedring til gutten din!
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Ja, jenta mi på 3 måneder er snørrete. Vi har vært forkjøla hele gjengen her, så er jo ikke så rart. Jeg også bruker saltvannsspray + nesesuger (eller hva det heter). Og så får hun sove med litt hevet sengebunn.
ifie Skrevet 30. oktober 2009 #4 Skrevet 30. oktober 2009 Saltvannsdråper, som de andre sier, fungerer godt. Det er lurt å dryppe rett før mat, for da må han puste med nesen etterpå, og svelger unna det oppløste slimet. Hev hodeenden på senga (og vogna). Hvis han får pupp, anbefales det å dryppe melk i nesen innimellom også. Det er fordi melken kan hjelpe til og holde infeksjoner borte. God bedring til babyen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå