Gå til innhold

Noen som er våkne her nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så alene-har rier som søren,men vil ikke vekke typen! Skikkelig dilemma...han var våken kl fem for å dra på jobb kl 6,så syns han kan få sove...

Off-hadde virkelig glemt hvor vonde rier var,ja!! Puh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja rier er vonde :s

Hvor mange minutter er det mellom riene? Når er termin?

Jeg og vil ha rier, du kan godt sende noen over til meg, 8 dager siden termin:(

LYKKE TIL=)

Skrevet

Så spennende.. Skjønner godt at ikke du vil vekke han, kan jo ta litt tid, og ikke så kjekt og holde han våken hvis det ikke skjer noe. Sitter her og håper på at kynnerne skal bli til noe alvorlig om ikke så alt for lenge:o) Er så utolmodig, hihi..(vet ikkee om det er kynnere jeg har engang siden jeg er førstegangs, men det er hvertfall ikke behagelig) Men hun kan godt vente til samboer kommer hjem neste uke...

Også har jeg funnet ut at jo lenger jeg er våken på kvelden jo lenger klarer jeg og sove om morgenen. Men jeg lurer egentlig bare meg selv for klarer ikke sove mer enn 4 timer i strekk og da er jeg våken noen timer til før jeg sovner igjen...

Lykke til:o)

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå er det typen som skriver. Hun vekte meg kl 01:01 i natt... vi dro til sykehuset, og etter ca 40 minutter, kom den vesle jenta vår. Jeg må bare si at dama var kjempe tapper og modig, som ventet så lege før hun endelig måtte vekke meg.

Skrevet

Gratulerer såå mye, d var da litt av en rekordfart på den lille :) kos dere!

Skrevet

Gratulerer med prinsessen :) Håper alt står bra til med mor og barn.

Skrevet

Oj det gikk kjapt. Gratulerer så masse med den lille prinsessen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...