Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor selger de kondomer med jordbær og bringebær smak når musa liker ost??
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Kansje de vil se om det er skogsmus? Og den spiser vel hva naturen bringer som fks. bringerbær??
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Kjempebra spørsmål da :-))) Kveldens beste Kommer du på flere?? hehe
Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor noen vil suge på plastikk er dagens undring fra min side. Om man må suge med plastikk på, så er det jo noe som ikke helt stemmer. Kan i det hele tatt styre meg fra den flensaosten uansett.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Er jo ikke alle som skjønner at en må ta av plastikken først da. Også kan det jo smake godt :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå