Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan kan du si at de blir feite???? Er det gjort noen undersøkelse som beviser at MME barn er feitere enn MM barn???
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Blir de det? Min mm-unge har faktisk tatt igjen sin eldre mme-søster.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Det er fordi du skal ha noe å gruble på, HI.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Finnes det statestikk på at flaskebarn blir feite da? Har mange flaskebarn i min gruppe i barnehagen jeg, men ingen av dem er feite på noe vis. Har også fostret opp tre av mine fem barn på flaske uten at noen av dem ble feite av den grunn. Har ellers sett brystbarn som kan være smellfeite, så jeg kan ikke si at det ene er bedre enn det andre jeg
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 min mme-unge er slank, mens venninna mi sin mm-unge snart triller..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 ja det er jo rein automatikk at flaskebarn blir store...selv om min på 3 måneder er slank og har fått flaske fra dag 1...og vennina mi si som fikk bare pupp var god og rund...vel....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har en feit mm-baby og en tynn mme-baby. Alle flaskebarn blir ikke feite.
Tøvsjura Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Utifra mine egne erfaringer er jeg av motsatt oppfatning. Vår førstefødte fikk mme ettersom han hadde store problemer med å ta brystet, han var lang og slank av vekst, vår yngste derimot har kun fått mm fra dag 1 og ble god og rund.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Flaskebarn blir ikke feitere enn andre barn. Det er jo derfor de faktisk er i samme vekstskjema.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #12 Skrevet 29. oktober 2009 Og når kan man si at dem er feite? Når dem er 3 år? 7 år? 15 år? Datteren min er 3 år, og har fått MME fra dag 1, fordi jeg ikke hadde melk til henne selv. Hun er 110 cm (lang for alderen) og veier 15,5 kg. Hun er overhodet ikke "feit" som du så pent kaller det. Vi har et sunt kosthold, og et fornuftig forhold til søtsaker. Det er vel der mye av nøkkelen ligger til å være normalvektig. Jeg er 35 år, 181 cm høy, og veier 69 kg. Jeg er 10 kg under normalvekt, og har aldri blitt ammet. Hva/hvor er grunnlaget for påstandene dine?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #13 Skrevet 29. oktober 2009 Er vel litt grovt å kalle barn feite. Blir kvalm av sånne som deg HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå