Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 jeg fikk satt inn p-stav i går. å det gjør så fryktelig vondt i armen. klarer ike å løfte sønnen min engang. er det nomalt? å isåvall hvor lenge gjør det vondt?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 hei jeg har satt inn p stav to ganger. første gangen helt uten problemer. gjorde ikek vondt i det hele tatt. var litt ømt bare. men ikke noe problem å løfte ting. andre gangen var det sjukt vondt, greide ikke løfte armen, å det stakk og reiv hele tiden. endet med at de tok den ut. den var satt inn helt feil. ville sjekket det kjapt om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Kan ikke huske om dette var vanlig, jeg hadde p-stav for noen år siden men måtte ta det ut da jeg ble dårlig av den, men husker jeg var øm ( om jeg husker rett nå hadee jeg kanskje veldig vondt den første dagen)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 jeg tenker sånn at det ikke er så uvanlig å ha vondt de første dagene. var jo en ganske kraftig sprøyte de gjør det med. men håper det går fort over, begynner i ny jobb på mandag. i barnehage så. vill ikke ha vondt da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå