Gå til innhold

noen som har p-stav her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk satt inn p-stav i går. å det gjør så fryktelig vondt i armen. klarer ike å løfte sønnen min engang. er det nomalt? å isåvall hvor lenge gjør det vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

 

jeg har satt inn p stav to ganger. første gangen helt uten problemer. gjorde ikek vondt i det hele tatt. var litt ømt bare. men ikke noe problem å løfte ting.

 

andre gangen var det sjukt vondt, greide ikke løfte armen, å det stakk og reiv hele tiden. endet med at de tok den ut. den var satt inn helt feil. ville sjekket det kjapt om jeg var deg.

Skrevet

 

Kan ikke huske om dette var vanlig, jeg hadde p-stav for noen år siden men måtte ta det ut da jeg ble dårlig av den, men husker jeg var øm ( om jeg husker rett nå hadee jeg kanskje veldig vondt den første dagen)

Skrevet

jeg tenker sånn at det ikke er så uvanlig å ha vondt de første dagene. var jo en ganske kraftig sprøyte de gjør det med. men håper det går fort over, begynner i ny jobb på mandag. i barnehage så. vill ikke ha vondt da.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...