Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 jeg kjøpte vintersko til sønnen min i begynnelsen av oktober (skofus vintersko) på disse goretex-dagene. Valgte noen som før hadde kostet 499, og som nå kostet 299. Sønnen min har brukt de i barnehagen max 10 ganger, og det ytterste "skinnlaget" frempå tuppen er allerede slitt vekk! Blir større og større hull for hver gang han bruker de. Han er strax 4 år, og sitter nok mye på knærene i sandkassen, men det bør nå vintersko til barn tåle! Har jeg rett til å reklamere på disse til tross for at de er kjøpt på salg? Jeg har kvitteringen og alt.
It's all about me Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Selvfølgelig kan du reklamere selv om de var på salg.
Bæremeisen Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Selvsagt! Ta med deg skoene og kvittering så ordner det seg
mer enn bare mor Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 hvis det er reklamasjon skal det ikke ha noe å si om varen er kjøpt på salg eller ikke. Reklamasjon vil si at det er feil på varen.. du får evt bare salgsprisen tilbake, eller mulighet til å bytte til den prisen, med mindre de vil reparere skoen selv (det har de rett til). Men, butikken må jo anse det som reklamasjon og ikke slitasje.. ta med kvitteringen og skoene og høre med butikken
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 flott Gruer meg litt til å gå inn dit da, en del av de som jobber der er litt småsure..... Men men, jeg får kvinne meg opp
*toppris* Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 hm, har selv en svært aktiv gutt på 3,5 år... og han har også begynt å slite på vinterskoene fremme... ser for meg at vi må ha nye innen vinteren over... skofus det også. Hadde det i fjor også, men da var det ikke slik slitasje. Her er det nok alderen og det at han er så aktiv som han er:)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 slitasje på tuppen av skoen er ikke reklamasjon bare så du vet det. blir det samme som at man faller med en bukse å river opp kneet, men prøv å gå tilbake å hør om det har opplevd at det er en svakhet evn. Er du hyggelig å grei når du snakker med de i butikken er det større sjanse for at de ser litt igjennom fingrene å prøver å hjelpe dere på best mulig måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå