Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er jo bare deppa, han vil vel ikke ha ei kjærring som går og er deprimert...litt vanskelig å være fals-blid når han er her...blææææ. Vil han skal flytte til meg igjen og ha det fint som før:( Er vanskelig å stråle når han har såret meg så....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Skriv i dagboken din. Uinteressant som faen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Høres ut som du er litt "dott" i forhold til han... Menn blir lei jenter som ikke har eget liv og som gjør "alt" for mannen. Akkurat slik som jenter blir lei menn som ikke er selvstendige. Hvorfor vil du ha han tilbake når han har såret deg? Jobb med selvfølelsen din.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Hjertelig takk for fine svar...... Kan ikke for at jeg er en snill jente da...Liker ikke være bitch jeg. Vil bare han skal finne ut av følelsene og vil gjerne ordne opp i forholdet vårt, ikke skremme han bort..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor vil du være sammen med en som sårer deg?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 han såret meg med å si at han ikke vet hva han føler om oss lenger, om han elsker meg, alt det med at "gnisten er borte"...jeg vil jobbe med oss, og prøve å finne tilbake, for han er en flott person, jeg elsker han overalt...det er så sårt..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 hvorfor er du deppa da ? prøv å se litt inn i deg selv og finn ut hva det er som gjør deg deppa, jeg vet ikke hva han har gjort for å såre deg, men det er opp til deg å vurdere om det er tilgivelig eller ikke... hvor stor er kjærligheten, og hvor stor er denne mannen for deg ? ser at du har det vondt inni deg... forsøk å tilbringe tid sammen, virkelig sammen, snakk om det som plager deg, hvorfor ting ikke er som før, kan se at ting vil endre seg om en liten stund... men du må jobbe litt for det selv.. hvis han elsker deg så elsker han deg uansett humør, men har litt vanskelig for å se at det er den store kjærligheten på en måte... øsnker deg lykke til, gå inn i deg selv, du fortjener å være lykkelig, og du vil nå målet.. :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg VIL være lykkelig!! Kanskje jeg skal bestemme meg for at en dag skal jeg være helt syco...og bare være superlykkelig når han er innom...hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå