Gå til innhold

Når hodet fester seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner man når hode til babyen fester seg? Noen som kan beskrive dette for meg?

Har følt et slags press og stikking nedover, også sparker han veldi mye opp i ribbeina. Fikk beskjed på sist ul at han hadde hodeleie, men kan de se om hodet er festet også der ? Er i uke 28+6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt =)

Skrevet

Jeg er ingen ekspert på dette her... Men er ikke 28+6 litt tidlig for barnet å feste seg...?? (Hilsen en som 38+3 uker på vei, uten et barn som har festet seg...;))

Skrevet

Jeg har lest litt forskjellig, hørt at barnet har festet hode i uke 30 og før.

Skrevet

Jeg kjente slike stikk når hodet festet seg. Men jeg tror det er tidlig at det skal feste seg for deg nå, hodet kommer jo til å vokse ganske mye mer før termin, men jeg vet ikke...

Skrevet

Jeg husker veldig godt når førstemann festete seg..Det var veldig ubehagelig, Hadde et enormt nedpress og det var veldig ubehagelig...Og det at han hadde bestemt seg for og feste seg, akkurat den helga vi skulle til ikea for og handle inn resten av baby utstyret ei uke før jul, passet selvsagt også særs dårlig;) Var forresten 35 uker på veg da og hadde allerede problemer med og gå...

Men babyen kan legge seg ned med hode uten at den driver og fester seg..Men hvordan det oppleves når babyen fester seg kan kan varriere mye. Noen merker det nesten ikke mens andre syns at det er vond/ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...