Minilille Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Har hatt veldig mye kynnere i det siste,og noen dager har det vært kombinert med at jeg har vondt under magen på et vis..(som "sting" liksom). Trodde først det bare var fordi magen begynner å bli så stor og tung at jeg er sliten og får vondt hvis jeg er mye i bevegelse. Men det kommer når jeg har rolige dager også,spesielt ved kynnere. Er det bare dette de kaller vonde kynnere? Har hatt mye kynnere både denne gang og i tidligere svangerskap, men synes aldri de var vonde, bare ubehageige -inntil de begynte å gå over i rier da. Har ellers nettopp avsluttet en antibiotikakur for uvi. Da jeg fikk det klemte legen meg på magen rett over symfysen og jeg var øm der, men infeksjonen må da vel være over nå trodde jeg...
jentenr2 Skrevet 30. oktober 2009 #2 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har også endel vondt nederst, føler jeg må holde magen oppe av og til! Kjenner ofte kynnere, både når jeg går og sitter. Får også disse "stingene", men det er mer på sidene. Har mer "stikk" nederst. Jeg og har tenkt at det må være fordi magen vokser og ting utvider seg innvendig... men kjenner at jeg av og til blir bekymret for det kan gjøre ganske vondt! I tillegg har jeg en aktiv baby som liker å rulle rundt og bevege seg, men det er jo bare kjempekoselig =) Tror at kynnerene er for å forberede kroppen til fødselen, men kunne ønske de ikke trengte å være så vonde! Ikke så kjekt å være i en jobbsituasjon når de plutselig kommer..!
avocado Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 ja vet du hva, denne uken har jeg hatt veldig mageknip/sting, akkurat der du beskriver. Nederst på magen. Spesielt på venstre side for meg. Var så ille en dag at jeg gikk rundt krokbøyd og var hjemme fra jobb. Var til legekontroll, og da trodde hun det var luftsmerter, rett og slett. At livmoren klemmer på tarmen, og gjør at den ikke får jobbe helt som normalt.. Antibiotika kan av og til gå ut over fordøyelsen, kanskje det er en sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå