Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 hva synes dere om dette navnet? Isabel kommer ikke til å bli så mye brukt
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor skal hun hete Isabel om dere ikke skal bruke det? Tullete å ha mellomnavn bare for fyll
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 fordi det var storebror (3) sitt forslag..
prebs Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Julie er kjempefint. Isabel liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Oj...skal en 3-åring få lov til å være med å bestemme navn på et søsken? - tenk deg at denne Julie Isabel hater navnet sitt...hvem får skylda? Jo, storebror. Tilbake til saken: Synes Julie Isabel var veldig SUKKERSØTT. Julie er fint!! Isabel...not!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 han har jo bare kommet med et forslag da.. han har jo ikke bestemt noe. jeg synes det er litt koselig at han er med på å komme med forslag til hva babyen i magen skal hete jeg da..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Nå var jo Julie Angelica like sukkersøtt, da....så det var jo ikke sjokk at sistemann likte det ;o)
Julie Angelica:) Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Sukkersøtt eller ikke; hun er oppkalt etter oldeforeldrene sine og vi elsker navnet. Første gangen på 4 år jeg har hørt noen si sukkersøtt om det navnet, men det tar jeg for øvrig som et kompliment:)
Gjest sug lut Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Ikke begeistra for Isabel, men veldig enig i at om storebror har en mening og den ikke er Trionetta eller Velocipeda eller noe i den dur bør han jamen få det som han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå