Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Særlig inni de ytre kjønnslepper. Kommer ofte etter sex. Vet det ikke er sopp, men sånn der bakteriel vaginose ett eller annet. Yougert naturell funket før. Hjelper ikke så mye denne gangen. Kjøpt Lactal men der står det at den ikke skal brukes ved kløe!?! Hva er deres beste tips jenter. Det blir utrolig mye verre når man klør på det.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Dere må svare meg før jeg blir gal. Det e rhimmelsk godt å klø på det når det klør men da blir det varmt og mye verre HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Lurer jeg å og. klør så jeg blir gaaaaal.. er ikke sopp...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Nei, har hatt dette i årevis........vært ørten ganger til lege og gyn. Det er bare snakk om dårlig miljø der nede. Feil ph-verdi. HI HJELP!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 jeg og kan få intens kløe etter sex, gjerne dagen etterpå...er testet for alt der nede, og ofte, så vet det ikek er noe...eneste som har hjelpt meg er å hoppe i dusjen, skreve som en galning og spyle godt med dusjhodet!etterpå pleier jeg bare å putte på meg en stor boxer som ikke sitter inntil underlivet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Da er det bare skjør hud som ikke har godt av å bli gnidd på, hverken av penis eller fingre. Sæd er jo ikke bra for skjør hud.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Det hjelper med pevarylsalve her selv om det ikke er sopp, men bare klør.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Ja det er sæd jeg tror jeg reagerer på.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 viss det er sæd du reagerer på, så skal det hjelpe å tisse rett etter sex. og vaske/dusje sg godt nedentil etterpå. hjalp for meg iallefall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå