Gå til innhold

Lurer på om jeg har litt rier jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35+6 og nå luerer jeg rett og slett på om jeg har litt rier?

Har hatt litt anderledes sammentrekninger i etterm/kveld enn vanlige kynnere. De begynner liksom litt svakt nederst i magen og sprer seg oppover og rundt korsryggen og lårene...de øker litt i intensitet hvis jeg sitter og reiser meg når det står på.

Har født mine 2 av 3 barn i uke 36 tidligere, så blir ikke overrasket om jeg snart er i fødsel.

Forrige gang startet fødsel med vannavg.og da er det mye lettere å vite hva som ligger i gjærdet...vanskeligere med rier syns jeg....vet liksom ikke helt da?

Blir spennende å se utover kvelden nå. Kjenner jeg blir litt stressa også, ikke helt forbredt på at babyen skal komme riktig enda.

Samtidig blir jeg skuffet om det ikke blir noe mer også.

Tenker jeg tar meg en dusj nå og ser hva som skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så spennende da! men litt tidlig enda, kunne jo ventet en uke til, eller? :) skjønner godt hva du mener med at du blir stresset for det er litt tidlig, men skuffet hvis det ikke skjer noe. :)

jeg har 18 dager til termin i dag, og i natt for første gang våknet jeg av kraftige kynnere med tilhørende mensensmerter...innbildte meg ikke at noe var virkelig på gang, men lurte litt på om jeg kom til å få sove igjen... :) det gjorde jeg jo selvsagt, sitter her like svær! hehe.

du får oppdatere oss etterhvert da!!!

Skrevet

spennende :o))

Skrevet

ja alltid spennende med en gryende fødsel... Lykke til om det er det som er på gang og hold oss oppdatert :)

Skrevet

Alt av rier stoppet opp i løpet av natten....men kjenner at det er noe på gang. Skal ut å gå en laang tur med ei venninne etterhvert her for å se om det setter fart på sakene:)

Ha en fin dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...