Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg må få skryte litt. Jeg er så utrolig heldig. Kjærligheten er det fineste som finnes og jeg våkner opp med verdens fineste jenter hver dag. Jeg er så lykkelig:-) Herregud, så deilig det er å leve når det føles som en drøm. Håper aldri jeg våkner:-)
Alba44 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 JA!! Jeg føler meg like heldig. :-D Lever sammen med de beste gutta som finnes!! En stor og en liten <3 Nyt livet!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har vært så heldig i 10 år og satser på at det varer i minst 60 år til:-)
Dronningen! Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Trykker på * liker* knappen! Carpe diem:o)
Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hi hi, såå fint Alba:-))) Mamma søker; jeg vil også at det skal vare i 60 år, men da er nok samboeren min gått i penalet for mange år siden. Jeg også, mest sansynlig. Da har du i hvert fall vært like heldig og har noen års fortrinn. Nyt fremtiden, like godt:-)
Sjefsmegga Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Er heldig jeg også, har en mann som er helt fantastisk, selv om han ikke er perfekt på noen måte, det hadde jeg ikke orket. Men han elsker meg, jeg elsker ham, vi har vakre barn , et godt liv, helse, trygghet og lykke. Livet er virkelig deilig. Viktig å nyte det, har vart en stund her, så det er mulig å være lykkelig i flere år, men igjen så går ting i bølger. Har dager jeg er sinna på mannen jeg som andre, men de er det heldigvis ganske langt imellom ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Og jeg blir 40 neste år, så jeg bare helgarderer:-)
Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2009 Da skjønner jeg du helgarderer, ja;-) humre. Da har samboeren forsikret et forsprang på deg, men har forsikret meg om at å fylle førr slett ikke er noe å ta på veie for. Håper på 60 år til, vi :-))
cherry coke Skrevet 29. oktober 2009 #10 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, jeg er like heldig=) Uten mann da, men har et herlig, godt, trygt og lykkelig liv sammen med min lille datter. Kunne ikke hatt det bedre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå