Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Eg er i uke 17. Har kjent bevegelser siden uke 10, og skikkelig spark siden uke 14-15.

Dette er 2. svangerskap.

1.svangerskap kjente eg bevegelse i uke 12. kjente spark også her i uke 14.

Med førstemann (gutt) sparket han masse fra første spark.

Men den nyinnflyttede mageboer er mye roligere. Den sparker hardt, men ikkje så mye som førstemann.

Den virker som den ikkje gidder om den ikkje må.

 

Noen som har opplevd det samme?

Kan dette ha noe med kjønn og gjør?

 

sønnen min er 2 år, og har vært veldig aktiv og full av energi siden første sparket i magen.

Kanskje han får en rolig søster eller bror?!

 

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjente liv fra uke 15+5 med første, og hun var veldig aktiv inne i magen, og enda "verre";) da hun kom ut. Husker det var harde spark, og mye bevegelse fra dag 1 en kjente bevegelser nesten...

 

Nå er eg i uke 17 og har kjent liv siden eg var 12 uker på vei. Men det kan gå dager imellom, og det er heller ikke tydelig spark, men mer sånn "snu på seg" bevegelser.

 

Blir spennende å se:)

Skrevet

Kjente de små kilingene i uke 15 i med førstemann.

 

Denne gangen kjente jeg liv allerede i slutten av uke 10.

 

Er i uke 13 nå, men kjenner fremdeles kun de små "fiskehalene som spreller" , men sterkere da.

Skrevet

Yo&La+spire :)

 

har det ganske likt då ser det ut for. Kjenner harde spark innimellom, men mest sånn "snur på seg" som du sier.

Kanskje vi har håp om rolige unger :P hehe

 

Hvor er du fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...