Gå til innhold

hva elsker dere på Ikea? og hva hater dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HATER at de skal tvinge deg gjennom alle avdelingene, selv om du bare vil UT. Jada, det finnes "snarveier", men følger du piler merket "UTGANG" lar de deg gå en km, selv om du egentlig er 50 m fra kassa.

Skrevet

Skitten "restaurant". De er ikke så flinke til å vaske bordene etter folk. Ellers også enig med anonym over.

Skrevet

Syns IKEA er digg! Er så gøy å se på alt nipset, nyttig eller ikke... Men HATER IKEA på en lørdag....

Skrevet

elsker at det er masse billige ting der, og hater at det ikke finnes ikea her i byen....må reise et stykke for å komme dit, og har ikke bil. liker heller ikke at en ikek kan bestille ting fra der, og få i posten:P

Skrevet

jeg elsker at du faktisk får utrolig mye for pengene.. Man kan få masse kos og stæsj til en tusenlapp... og møblene er jo billige og praktiske, om ikke veldig veldig elegante... man vet hva man får på ikea...

Jeg elsker også at det er superlett å bytte skadede varer, eller varer du ikke ønsket likevel... derimot hater jeg at det veldig ofte (!) er noe feil, mangler eller skader ved varer derfra..

Skrevet

Ja. Ikea på en lørdag er helt håpløs.

Skrevet

Elsker

-plassintelligente løsninger

-prisene

-barnevennlig

-mulighet for brukbar og billig middag underveis

-at de har omtrent alt man trenger til huset bortsett fra vegger og tak

-alltid orden på lageret

Hater:

-at når jeg har fått nok så er det fremdeles tre kilometer til kassene å gå mellom sosete menn og geskjeftige damer med mødrene sine og da oppdager jeg alltid at jeg mangler en ting og er i feil etasje og må buksere meg tre de tre kilometerne tilbake til heisen med unger og handlevogn.

Jeg er sjelden på ikea

Skrevet

Jeg hater alle Haugesundere som inntar Ikea hver helg, derfor pleier jeg å holde meg borte i helgene. Misliker også når de bygger om, slik at jeg må finne nye snarveier.

Elsker ikea generelt utenom dette, spes billig is:-)

Skrevet

Elsker kjøkkenavd. på ikea. Så mye å se på.

Skrevet

Elsker Ikea! Masse billig og stilig og praktisk og lurt.

Misliker: At det ofte er altfor mange mennesker der.

Hater: At det er 9 timers biltur til nærmeste Ikea (Happaranda)

Skrevet

At det er selvbetjening ved kassene så man ikke trenger å betale for alt!

Skrevet

Hehehe, har prøvd den en gang. Kom senere på da vi kikket gjennom kvitteringen, at vi ikke hadde betalt for 2 varer. Hun som sto der, fikk det ikke med seg.

Skrevet

HEY!!!! Nå ble jeg såra her!!!! :(

Alle må få! Vi har ikke ikea i Haugesund så da må dere dele med oss.

Gjest sug lut
Skrevet

Ren kjærlighet.

Hvordan gjøre en kvinne glad på 70 måter? En 69 og en tur på Ikea.

Skrevet

Ikea var mye mer stas når vi ikke bodde rett ved siden av..

Skrevet

Hehe, vi deler gjerne, men mange av dere har en lei tendens til å reise maaaange på en gang, dvs grupper på ca 12- 15, hvor alle springer frem og tilbake til hverandre, snakker altfor høyt og blokkerer veien for alle som ikke er fra Haugesund.;-)

Skrevet

Jeg hater at de ikke har skikkelig nettbutikk..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...