Gå til innhold

Bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste to ukene har jeg hatt smerter i underlivet, mye noen dager, mindre noen dager. Føles som en oppblåst, stikkende smerte som går fra endetarmen opp i gjennom magen og ut i livmoren/eggstokkene. Føles av og til som menssmerter... Var hos legen i dag og fikk utelukket både graviditet og urinveisinfeksjon. Så legen henviste meg til UL... Men kan jo gå både vinter og vår før jeg får noen innkallelse fra dem. Nå er jeg så bekymret for at det er noe så alvorlig som kreft...!!! Klarer ikke tenke på noe annet...

Noen som har noen gode tips eller råd om hva dette kan være i en litt fortvilende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 21, opererte jeg ut en svuls fra brystet. Gikk en mnd før jeg fikk vite om den var ondartet eller ikke. Verste mnd i mitt liv. Var veldig vanskelig å gå og tenke på om du har fått kreft eller ikke. Heldigvis fikk jeg brev fra sykehuset om at svulsen var godartet, så hadde ikke kreft. Men det var den lengste mnd i mitt liv.

Skrevet

Ja, er så grusomt å bare vente og ikke vite. Håper og tenker at det bare er noe bagatellessig, men vet jo aldri... Tenker på å dø fra mine kjære... :( Huff, helt på styr jeg...

H.I

Skrevet

Noen ganger så er det kanskje bra å tenke litt neg. For da er du hvertfall forberedt hvis det viser seg å være dårlig hyhet. Men enda bedre hvis det er gode nyheter.

Litt dumt sagt, men slik gjode jeg. Jeg var så forberedt på at jeg hadde kreft, men da jeg fikk brevet fra sykehuset, så var jo gleden dobbelt.

Skrevet

Helt sant det! Kanskje man setter større pris på det man faktisk har etter en sånn opplevelse. Må vel bare ta tiden til hjelp.

Men noen som har noen andre logiske foklaringer på hva det kan være? Trenger å bli litt beroliget... :)

Skrevet

hei ,

tenkte bare jeg skulle dele dette med deg.

har du hatt analsex og så fått penis i vagina ved et uhell? ( eller på annen måte kan ha fått bakterier fra analen i vagina? )

dette skjedde med meg å min ekså jeg fikk da slike symptomer som du har. det er verdt å sjekke i alle fall. fikk antibiotika å smertestillende. å ble helt fin etterpå .

god bedring

Skrevet

Har ikke hatt analsex nei. Men vet jo aldri om bakterier fra anal kan lure seg frem. Vet ikke om det er vanlig jeg, hmmm.. Men du fikk antibiotika mot infeksjon da, eller?? Hvordan oppdaget du det?

HI

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke Hi, men leste ditt svar og tror du svarte på mine problemer. Hadde sex for en mnd siden (både analt og vaginalt) uten beskyttelse. Etter dette, har jeg hatt sååå vondt i magen, og vondt nedentil. De trodde det var en begynnelse på nyrebekkenbetennelse, og jeg fikk antibiotika selexid. Lurte bare på hva du fikk? For etter avsluttet kur, har jeg like vondt i underlivet.

Skrevet

Noen andre som har noen formening om hva dette kan være?

HI

Skrevet

cyste eller blodansamlinger i livmor. Jeg hadde siste og måtte ha utskrapning, Det var slike smerter som du beskrev.

Skrevet

OK. Takk for svar. Får satse på noe så enkelt som det. Men lurer jo litt på hvordan legen skal finne ut hva det er. Er jo ikke alt som kan oppdages på UL, vel?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...