Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Har ikke lest den og kommer neppe til å lese den heller
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Kan ikke ytre meg om noe jeg ikke har lest, men jeg leser den gjerne. Karita er en knakende kjekk jente som jeg har veldig sansen for.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 har heller ikke lest den, men fått med meg mye på tv og radio i dag, og synes det er bra at noen tør å si hvordan det egentlig er å være politiker. men hennes mening om han jens, det har jeg sett lenge, og mener han er ikke noen flink leder....virker som en klyse,uten å ta ansvar...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Har ikke lest den, men synes det er viktig at Karita ikke tjener penger på meg. Altså leser jeg boka hvis jeg får lånt den, men kjøper ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du får låne den? Biblioteket låner da ut
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Hva vi syns? Kom den ikke idag? Har du lest den selv da? Jeg kommer til å lese den om jeg kommer over den, men har ikke tenkt å gå mann av huse for å få fatt i den. Den representer ikke en sannhet, men den subjektive oppfatningen til dne ene part. Ikke det at jeg tror Karita snakker usant, men jeg syns ikke slike bøker er spes. interessante. Og uansett er jo det hun skriver preget av at hun fikk fyken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå