Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Har lyst til å bli med en frivillighetssentral, og den ligger vel innunder sanitetsforeningen. Jeg er ikke kristen selv, så dette er noe jeg kom til å tenke litt på...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Nei da, saniteten er ok. Men det finnes frivillighetssentraler under f.eks. Frelsesarmeen. Og den driver tradisjonelt med såpe, suppe og frelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå