Gå til innhold

Er det ingen av dere... Ang jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

som feirer helt alene - bare deg, ektefelle og barn?

Det gjør vi, etter å ha stresset med sure slektninger og irriterte svigerfamilier og masse bråk og trøbbel. Julaften er vi alene, koser oss med mat og gaver, mens vi bruker romjulen på å gå i middag hos andre. Blir mindre stress når vi konsekvent sier nei til å feire med andre. De synes vi er sære, men det får vi bare tåle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det av og til. Ganske deilig innimellom.

Skrevet

Gjorde det før, men nå har svigermor satt foten ned og betalt billett til alle sammen, fordi hun er lei av å feire med kunn voksne barn!

"Jeg vil ha barnabarna nær meg i jula så enten kommer jeg ellers så kommer dere!" faktisk, kommer til å savne min egen jul, men siden svigermor er fantastisk 365 dager i året så skal hun unner jeg henne denne gleden, og for en dame av hennes alder er det ikke bare bare å reise, samt at hennes voksne barn da ikke får sin jul gjør at jeg føyer meg! Følgelig gleder barna seg enormt allerede! Har en fantastisk svigerfamilie så jeg regner med at jeg ikke kommer til å angre.

Hadde min familie gjort det samme så hadde jeg takket pent nei!

Skrevet

Vi feirer på den måten. Fantastisk deilig!

Skrevet

Vi feirer alene. Langt å reise på vinterstid, og ikke så gode overnattingsmuligheter her.

Skrevet

Jeg og mannen har alltid feiret sånn, helt fra før vi fikk barn til og med.

Skrevet

Vi liker resten av familiene våre såpass godt at det er en fornøyelse å feire jul med dem... Det er ingen sure slektninger her;)

Skrevet

Tror vi kommer til og gjøre det i år, syns bare det er trist jeg da. Jeg er vant til og feire jul med mormor,tanter,onkler med deres barn osv masse folk altså. så med bare oss blir det jo veldig tomt. men familien er splittet av dødsfall og skilsmisser så har ikke noe valg. svigers har ikke invitert oss.

Skrevet

Jeg har heldigvis ingen problemer med familien min eller sambo sin, de er verdens hyggeligste :) Men jeg må likevel innrømme at jeg GLEDER meg til vi skal feire julen hjemme hos oss! Jeg er så lei av å reise hele julen, og siden foreldrene mine er skilt blir det plutselig mange turer... Gleder meg til vi bare skal være et sted! Og slappe av! Når vi får oss et hus blir det nok vi som blir samlingspunktet og de andre må besøke oss :)

Skrevet

Har heller ingen sure slektninger, så her feirer vi julaften med min familie ett år og sambo sin familie neste år. Synes det er kjempekosli å feire julaften med hele familien rundt meg:)

Skrevet

Vi er godvenn med alle, vi, men velger likevel å feire alene. Det er så deilig. Før byttet vi på å være hos min familie og svigers, men nå har vi begynt å være alene. Det er mye mer avslappende, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...