Gå til innhold

jente på 5 år med utflod.

Anbefalte innlegg

Skrevet

llitt grønn aktig utflod om jeg kan si det slik. I flg henne selv er det grønt i alle fall.

Tenker på sopp først og fremst siden ho akkurat er ferdig med en kur Imacillin. Er ikke uvi siden vi tok en test i går. Litt rød er hun og.

Noen som har en ide her? Vet ikke om jeg skal ringe legen engang. Er jo helt kaos der pga svinesyken og vaksinering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig sopp, særlig med tanke på at hun har nylig had en Imacillin-kur, gi henne Biola eller lignende, Idoform kan også være gunstig for henne å få. Når det gjelder nedentil så kan du smøre med Canestensalve.

Skrevet

men kan jeg smøre med canesten uten å høre med lege da?

Skrevet

Man skal helst rådføre seg med lege, men jeg kan ikke se noen fare ved å smøre litt canestensalve på en 5åring som med stor sannsynlighet kan ha en soppinfeksjon og som kansje har ubehag/kløe nedentil inntil man får rådført seg med lege. Men vel og merke så bør man bruke en liten mengde og kun 1% kremen. Fikk selv råd om å bruke dette på datteren min av min egen lege da hun fikk ligende symptomer etter en penicillinkur.

Et kjerringråd som faktisk kan fungere er å smøre med yoghurt naturell, det er et alternativ hvis dere har det i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...