Gå til innhold

Hvor kan man hente ut "Babypakker" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker og apotek har det?

Må jo begynne å gjøre meg klar snart:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimi.no

Bam.no

Apotek1

Lindex(da må du melde deg inn i liberoklubben)

Reflex.no(gratis bleiebøtte)

Skrevet

Du får en hentelapp eller kvitering i posten for Rimi pakken og for lindex sin pakke.

Får å få pakken fra apoteket må du melde deg på nettet og så kan du skrive ut kviteringen og hente på det nærmeste apoteket,

Du må også registrere deg på barnas hus eller reflex og skrive ut kvitering for å få bleiebøtta.

Bam pakken får du i posten...

:)

Skrevet

hvor på barn.no finner man info om gratis pakke ? hva får man ?

Skrevet

ikke barn.no, men bam.no. Body o vareprøver fikk jeg i pakken

Skrevet

Babyproffsen, en svensk kjede ala Baby shop, har også. Men det krevet at man møter opp i butikken da... Jeg hentet i Charlottenberg.

Skrevet

Det finnes gratis ting fra Wedela også.. Sjekk ut nettsiden deres

Skrevet

Til dere som har fått pakke i fra Weleda. Stod det Weleda på pakken?

Jeg har kun fått ei pakke i posten og der stod det BAM. Regner med at det er to forskjellige pakker.

Skrevet

ang Weleda-pakken får du en bekreftelse i posten som du kan ta med til en helsekostbutikk og hente pakken. Den inneholder en bitteliten flaske med babyolje, zinksalve og fuktighetskrem.

Skrevet

Jeg fikk en bekreftelse i posten. Men pga ingen helsekostbutikker hadde pakken inne, kontaktet jeg de som hadde med Weleda pakken å gjøre. De skulle da sende en til meg. Det stod ikke noe om Welede eller vitalkost på pakken, derfor lurer jeg på hva som stod på esken.

Ang rimi pakken. Dette stod på nettsiden deres:

Barnepakke

Midlertidig stopp i utsendelse av verdikort 0-6 mnd

Etter at det ble klart at enkelte smokker og tåteflasker kan avgi bisfenol A (BPA) stopper ICA og Rimi umiddelbart salget av disse produktene. Samtidig jobbes det med å finne trygge erstatningsprodukter. Salget stoppes umiddelbart for å være føre var. Det er tåteflasker og smokker som inneholder polykarbonat som kan avgi BPA ved oppvarming, som nå blir trukket tilbake.

Salgsstoppen innebærer også en midlertidig stopp i utsendelsen av Rimis verdikort til barnepakken 0-6 mnd, da pakken inneholder disse produktene. Pakken vil bli tilgjengelig igjen når erstatningsproduktene er på plass.

Skrevet

ja det sto på rimi sine sider, og har stått leeenge! så jeg skrev en epost til dem jeg og spurte hvor treig de hadde tenkt å være :) fikk til svar at de begynte å sende ut igjen nå i disse dager, så det var visst bare å registrere seg selv om det ikke ser sånn ut på hjemmesiden. :)

http://rimi.no/Fordeler/Barnepakke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...