Gå til innhold

I magen min bor det....


Anbefalte innlegg

Skrevet

En gutt!!! :o)

 

Så her må det kjøpes inn nytt tøy:o) Det er ganske gøy å shoppe og da:o)

Han var helt som han skulle være og UL-termin ble som jeg trodde, 9.mars! Aktiv var han også! Likte å ha boksekamp mot legen idag. lol

 

Men jeg må til ny kontroll i uke 30 for morkaka lå nesten over livmormunnen, så håper den vokser oppover så det ikke må bli keisersnitt. Elsker å føde naturlig, selvom det er kjempevondt. Så krysser fingrene!

 

Men bildene ble ikke helt som jeg håpet, han var litt stor til å kunne få ordentlige bilder, og han lå litt kronglete til, men jeg er ganske dreven blitt på å se på UL-bilder og vet hva jeg ser...hehe!

 

Gleder meg til å møte han i mars. Unga her er helt i ekstase, jenta mi på snart 3 er ekstremt glad for hun skal bli stojesøstej til lillebjoj ;o)))

 

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, så spennende da. Er en god stun til jeg finner ut hva min leieboer er!

Skrevet

 

awww så moro :):) Hvortid i mars har du termin?? :):)

 

Jeg har termin 08 mars ^^

Skrevet

Ja var heldig som fikk sett at det var en gutt, siden han lå så leit til inni der.

 

Jeg har termin 9.mars og skal føde på A-hus:o) Hvor skal du føde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...