Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 En gutt!!! ) Så her må det kjøpes inn nytt tøy:o) Det er ganske gøy å shoppe og da:o) Han var helt som han skulle være og UL-termin ble som jeg trodde, 9.mars! Aktiv var han også! Likte å ha boksekamp mot legen idag. lol Men jeg må til ny kontroll i uke 30 for morkaka lå nesten over livmormunnen, så håper den vokser oppover så det ikke må bli keisersnitt. Elsker å føde naturlig, selvom det er kjempevondt. Så krysser fingrene! Men bildene ble ikke helt som jeg håpet, han var litt stor til å kunne få ordentlige bilder, og han lå litt kronglete til, men jeg er ganske dreven blitt på å se på UL-bilder og vet hva jeg ser...hehe! Gleder meg til å møte han i mars. Unga her er helt i ekstase, jenta mi på snart 3 er ekstremt glad for hun skal bli stojesøstej til lillebjoj ;o)))
Luthien1 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Åhhh, så spennende da. Er en god stun til jeg finner ut hva min leieboer er!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 awww så moro :) Hvortid i mars har du termin?? :) Jeg har termin 08 mars ^^
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 Ja var heldig som fikk sett at det var en gutt, siden han lå så leit til inni der. Jeg har termin 9.mars og skal føde på A-hus:o) Hvor skal du føde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå