Hikken Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hvem skal komme hit i kveld og vaske innsiden av vinduene mine i mørket? Har nemlig ikke lyst selv. (Den som melder seg frivillig er hjertelig velkommen tilbake i morgen for å ta utsiden. Hva? Seint ute? Jeg ??! Neiida..)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg vil heller si at 10 000-kronersspørsmålet er: HVORFOR vaske innsiden av vinduene i mørket, og hvorfor er du sent ute?? :oD ....jeg pleier å drøye til jeg ikke kan skjelne ansiktene ute (med briller)...
Hikken Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Hehe.. Jeg bare føler at jeg må vaske dem snart, vårrengjøringen har bare tatt litt ekstra tid i år. Og nå sår jo julevasken for tur.. Kjekt å bli ferdig før det blir 10 minus ute kanskje? ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Åhh, vi har ikke minusgrader her (i alle fall aldri mer enn 5) så det kommer ikke jeg på at er et problem :oDDD Men i tilfelle du skulle misforstå; jeg frivilliger meg IKKE. Her har ansiktene utenfor begynt å bli blurry... Litt usikker på om jeg må ta det en eller to ganger før jul (for det MÅ jo liksom tas før jul, enten de er skitne (nok) eller ikke :oD)
Hikken Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Fant meg et lite (ok, det er egentlig ganske enormt, men jeg sier lite for å bedre samvittigheten min) stykke gulrotkake i frysern, så satte meg ned med kake, vin og symaskin (hoho, det rimte) i stedet. Prøver igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå