Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Har prøvd å google men ikke funnet konkret svar.. Ha man eggløsningsslim og eggl smerter før eller under eggløsning??
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Gå på www.pernille.info Har ikke peiling på akkurat det du spør om, men vet at det står en god del om det på den siden. Er lat og gidder ikke inn å se selv..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Eggløsningsslimet kommer i forkant av eggløsningen. Man har som oftest eggløsning på siste dagen med eggløsningsslim. Ang smerter så er dette så individuelt. Jeg hadde i forkant, altså når eggstokken forberedte seg på å slippe egget, når jeg hadde eggløsning kjente jeg ikke noe. Sjekk www.pernille.info der finner du mye nyttig informasjon.
The Bad Gal Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Du har det i forkant av selve eggløsningen. Sjekk ut www.pernille.info Der ligger det masse informasjon, som er enkelt forklart, om alt som har med eggløsning og syklus og gjøre! :-) Lykke til:-) (for jeg antar at du er prøver?)
The Bad Gal Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hehe, se der ja, vi er mange gamle prøvere her inne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå