gullegget Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Er gravid med nummer 4, med de 3 første var jeg kjempe varm! Nå bare fryser jeg.. Går hele tiden innpakket i ull. Er jeg ute er det ull jakke og boble jakke allerede.. Hvordan skal vinteren bli:(
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg og fryser..... Med de to første var jeg så varm, hadde nesten ikke klær på hele vinteren. Men nå gjør jeg ikke annet enn og fryse. Håper det kommer seg eller så må jeg være inne i hele vinter hater og fryse...
ღMorgenSolღ Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har fått en ekstrem varme i kroppen da jeg ble gravid.. Jeg har hele tiden, så lenge jeg kan huske vert iskald på hendene.. Og måtte få hjelp på bolleprøven i heimkunskapen for jeg kjente ikke om melken var grei nok å ha gjær i. Nå er jeg så varm at jeg vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg, blir denne varmen varende når ungen er ute også eller? Det hadde passet meg fint hvis den gjør det.
Expat Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Er stoffskiftet ditt sjekket? Hva er morgentempen din?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg frøs veldig mye forrige gang. Fikk beskjed om at det var normalt for all energien konsentrerer seg om det som skjer nede i livmora Foreløpig så fryser jeg ikke, men så er jeg jo helt nygravert da
rødt&blått Skrevet 30. oktober 2009 #6 Skrevet 30. oktober 2009 Jeg syns også jeg husker at jeg var me varm hele svangerskapet sist, men er blitt frysepinn delux nå.. Frossen inni meg, så jeg kan fryse selv om det er varmt inne. Var litt nysgjerrig på om det kunne ha med kjønnet å gjøre jeg da, er jo lov å tru!!
gullegget Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2009 Har bare øretemp, men det kan umulig stemme. Enten piper den for det er for lav temp, ellers ligger jeg på 34,4 grader. Kanskje jeg burde sjekke stoffskiftet.. Har det med krops temperaturen å gjøre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå