Gå til innhold

Slimproppen?!Noen hjelpe meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen få dager siden gikk jeg hjemme i joggebuksa(uten truse på), og kjente jeg ble litt våt.. Tenkte ikke så mye på det, men da jeg var på do litt etterpå, så så jeg at det hadde kommet masse slim (eller utflod??) rundt omkring på innsia av buksa mi :( Kan det ha vært slimproppen som gikk da?? Er litt redd nå :(

 

Jeg er 28 + 3...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iiingen her som kan hjelpe meg litt? : (

HI

Skrevet

Det kan være slimproppen eller det kan være ekstra mye utflod.

Men at slimproppen går betyr ikke at du går i fødsel. Slimproppen kan hos noen gå flere ganger i løpet av et svangerskap. Hvis slimproppen går tidlig dannes det en ny.

Hvis du ikke får flere symptomer eller tegn på at noe er galt ville jeg slappet av. Får du rier eller vannavgang må du selvfølgelig ringe føden straks.

Ønsker deg lykke til med resten av svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...