Gå til innhold

Dere som har prøvd menopur i kombinasjon med puregon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye fikk dere av hver? Jeg skal bytte ut 150ie puregon med 150ie menopur fra dag 6, sånn at det blir 50/50. Vil gjerne høre om andres erfaring og hvorfor legen satte dere på kombinasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt kombinasjon av menopur og puregon to ganger nå, og det har gitt desidert bedre eggkvalitet enn når jeg har prøvd bare enten puregon eller menopur. Så en kombinasjon er en bra ting jeg kan anbefale ja :) Blir litt ekstra stikking, da men det tåler man jo, kjenner det knapt.

Sist gang nå gikk jeg på 175 puregon og 75 menopur, da fikk jeg ut 9 egg, 7 befrukta, 2 inn og 2 på frys. Dobbelt så bra som mitt nest beste forsøk!

Skrevet

To siste forsøkene blanding. Masse skryt av embryoene... :-)

Menopur 300ie

Puregon 150ie

(Ja, vet det er hestedoser...)

Skrevet

Spennende! Blir første gang jeg får kombi. Hadde dere fra dag 1 eller fra litt ute i stikkinga?

Skrevet

Hadde kombinasjon fra og med første til og med siste stikk i hele perioden. Har virkelig trua på at kombinasjonen hjelper mange, så lykke til!

Skrevet

Hvor mange forsøk hadde dere hatt før dere ble satt på kombinasjonen, og hva er grunnen til at man blir satt på den? Jeg skal snart igang med stimulering for 2. gang. Øker da Menopurdosen fra 225 ie til 300 ie. Hadde 6 eggposer, 5 egg. Et ble befruktet, så ingen på frys. Blir icsi neste gang.

Skrevet

Først hadde jeg ett på kun puregon. 10 egg ut, 4 befruktet og kun ett som var bra nok til å sette inn. Mao funket det ikke optimalt på meg.

Neste forsøk var menopur, en lavere dose for å prøve få færre egg men bedre kvalitet. Endte opp med at folliklene sluttet å vokse, så det ble bare to egg ut og ett inn.

Forrige gang tok jeg en blandings, fikk ut 8 egg trro jeg det var og 4 eller 5 befrukta. Denne gangen 9 ut og hele 7 befrukta, tom to på frys (og to inn) - det har aldri skjedd før.

Så på meg så virker kombinasjonen mye bedre enn bare det ene slaget, ihvertfall.

Skrevet

Takk for svar jenter! Er veldig spent på dette forsøket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...