AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Utrolig hvor fort de siste ukene har føket av sted. Synes det er litt rart at det er oppløpssiden nå, samtidig som det skal bli godt. Når desember kommer går det jo fort mot jul, og så er det januar plutselig, og da kan alt skje. Lykke til alle sammen, vi sees etterhvert.
aloha83 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er så enig! Følger etter deg på søndag og gleder meg til å bli ferdig, selv om det er veldig koselig å være gravid også. Tiden har gått utrolig fort og jeg begynner nok å kjenne på 'frykten' for at det ikke er lenge igjen nå. Heldigvis er det jul i mellom så da går jo tiden enda fortere og vi har MASSE andre ting å tenke på også.
lioness* Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Følger også etter på mandag, da er jeg 28+1. Morsomt å føle hvordan magen vokser og kroppen forandrer seg etter hvert som man kommer lenger ut i svangerskapet. Kanskje vi føder omtrent likt Lykke til med siste trimester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå