Endeligmamma<3 Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har blitt litt småsjuk de siste dagene og er så redd for at det er svineinfluensan.....hadde besøk av ei venninne for to uker siden og hun har hatt den nå. Mulig det kan ha smittet! Håper virkelig ikke det, for jeg skal ha uttak til uka. Hva gjør jeg nå da?? Jeg er ikke såå sjuk bare vond hals og hodepine...men er likevel litt bekymra for forsøket nå....vil jo ikke at det skal avbrytes:( Skal jeg bare ta det med ro og se det an?
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hei:) Dette er som jeg skulle skrevet det selv. Min mann har ligget 2,5 dag med feber og vondt i kroppen, vi vet ikke hva det var.. Vi fikk beskjed om at mest sannsynlig var ok for hans svømmere selv om feber IKKE er gunstig... På den andre side, hvis jeg ble syk, ble det full stopp..... Nå kjenner jeg tetthet i nesa og tett i brystet...ingen feber. Jeg skal på riksen i morra for å sjekke egga mine, er jo bare livredd for å måtte kutte sååå nært!! Men jeg har i dag begynt med homeopatmedisin som skal drive ut Virus da jeg ble anbefalt å ikke ta vaksinen siden jeg lager egg.... Det er bestilt på Brekstad Apotek Homeopatiavd. tlf 73900550. De tar imot bestilling med en gang og sender i post m giro; Jeg fikk dette anbefalt av min akupuktør/homeopat; Engystol Oscillococcinum Lykke til!!
Endeligmamma<3 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Takk for tips! Kjedelig at du opplever det samme da. Tenker du å teste deg, eller hvertfall snakke med dem om det i morgen? Jeg skal også på Riksen i morgen på UL..... Lykke til på eggesjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå