Gå til innhold

Ambulanse til sykehus .. Sukk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag kveld hosten minsten så han ikke engang klarte å si 3 ord uten å hoste i mellom, og han brakk seg og brakk seg..

Vi gav han astmamedisnen, kortison, og racemisk adrenealin uten at det hjalp...

Han slet med å puste, og jeg tok han til legevakta.

Der kastet han opp 6 ganger før vi kom inn til legen, og så to ganger til inne hos legen og en gang etterpå igjen...

Han fikk ny runde med ventoline og adrenalin på legevakta, ble bittelitt lettere, men så kom kruppen mens vi var der. IGJEN... sukk.

Fikk med oss betapred (kortison ) hjem, og gav han det da vi kom hjem

Han ble tettere og tettere, og ny runde med astmamedisin..

Tok han ut, satt ute en halvtime,og det hjalp ikke veldig, gikk inn, og da sluttet han nesten å puste og ble blå :blek:

Løp ut igjen med han , og ingenting hjalp, han fikk ikke pustet hverken inn eller ut, og vi hadde ikke noe annet valg enn å ringe 113

Ambulansen kom og de gav han mer medisin uten at det hjalp nevneverdig, han var helt tett,

Ble blålys til sykehuset, og innleggelse.

Masse masse masse medisin senere lettet pusten noe og han sovnet.

Pustet ganske greit om natta, men han er fortsatt tett og hoster MYE så kan kaster opp ved minste anstrengelse...

Prøvde å få tak i astmalegen vår, for time ang bytting /utprøving av ev andre medisiner, men de er jo stengt tlf pga stor pågang om svineinfluensa, :-(

Men ble henvist poliklinikk endelig for videre testing fra sykehuset,

Er så redd hver gang han får krupp nå, for dette er 2 gang i ambulanse bare på 3 mnd.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....stakkars dere og gutten deres. God bedring til han. Få håpe alt blir bedre snart. Stor klem.

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Huff, jeg føler sånn med deg! Fant min nyfødte tvillingjente blå og uten pust i sofaen for bare tre uker siden.. Det er så jævlig.. Håper du får hjelp snart og at ting blir bedre.. .

Klem til deg, vet hvor skremmende sånt er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...