tiddeldiii Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hei, Bare lurer siden jeg er brystredusert og førstegangsgravid... Det lekker litt råmelk fra brystene mine hver dag.. det må være et godt tegn??? Eller har det ikke så mye å si for om jeg kommer til å få nok melk til babyen min? Brystene mine har ikke vokst noe særlig føler jeg (er i uke 37 nå)... har det noe å si?
my81 Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 hei. Jeg hadde så og si ikke noe melk, kun noen dråper. Så jeg klarte ikke å full amme. Ammet 15 min på hver side så ga jeg nan i tillegg. Hvis jeg ikke får noe mer melk denne gangen så blir det nok kun nan. Tok veldig på når barnet bare gråt og gråt. Håper du får melk da. Lykke til.
kris-79 Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Kjenner en som hadde store problemer med amming etter operasjon, men er sikkert veldig ulikt fra person til person. Mitt råd er at du ikke må stresse for mye om det skulle gå tregt eller ikke i det hele tatt. Går det ikke så går det ikke.. Lykke til :-)
Abracadabra Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 hei! jobber på patologisk lab, og har lurt på dette på vegne av en venninne, og fikk da til svar når jeg spurte legene at hvis man ikke har måttet flytte på brystvortene så kan det gå helt greit, men det er ingen garantier. hvis man har flyttet på brystvortene i forbindelse med reduksjonen så er forbindelsen brutt, og da er det svært liten sjanse for at man kan amme! venninnen min hadde redusert og flyttet brystvortene, og hun slet veldig med melkespreng etter fødselen for hun hadde lyst til å se om det kunne gå - for hun skulle ha tatt noe medisin for å stoppe melken, egentlig! så i alle fall bør de på sykehuset få vite om det. men ja, jeg vil jo tro at hvis du lekker litt så er det et godt tegn! masse lykke til i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå