Treningsmamma har født ♥ Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Min er snart 3.5 år men han har aldri smakt. Tenkte å lage honning med melk til han da han er litt pjusk. Men tenker på allergi. Er det kun barn under 1 år som ikke skal ha?
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Ja. Om han er allergisk vet man jo aldri men sjansen er vel liten. Min drikker melk med honning når hun er forkjølet:)
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Flott takk for svar. Da prøver jeg det
erteposen + 4 Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, honning er jo sunt i passe doser og ikke minst godt:) Det er kun barn under 1 år. Har han mye slim er ikke melken helt bra, sies det.
Sjefsmegga Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Ja, har ingen under 1år, så alle har smakt honning, ikke alle liker honning vel og merke da, men en av tre unger her synes honning er godt, særlig i te, melk og på varmt nybakt brød. Er det søtpålegget jeg synes er mest ok å bruke med tanke på at honning faktisk er sunt, i moderate mengder.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Husk at når honningen varmes opp mister den sine gode egenskaper. Bl.a. i melk og te. Det beste er å ta en skje og la den renne sakte ned i halsen.
Sjefsmegga Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Ved slim og vond halse så er varmt vann med honning og sitron midt i blinken, godt er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå