Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hvis du er på barselgruppetreff for eksempel, og ungene ligger på et teppe (ca 7-8 mnd gamle) og en av babyene tar en annen babys leke, leker med den og smaker på den. Blir dere sure da, om noen tar seg til rette og lar barna sine leke med ditt barns leker? Og synes dere det er ekkelt når de spiser på den? Bare visste ikke hvordan jeg skulle reagere på barselgruppe når min baby smakte på en annen babys leke, og om jeg burde ta den fra henne. Jeg synes jo at det er helt greit å låne bort våre leker, men denne mammaen som eide leken som min baby tok, ble sur og spurte om jeg ikke skulle ta den fra henne. Det var ikke det at hennes baby holdt på med den, den lå for seg selv langt fra de andre... Er det vanlig å være slik?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 ha ha, nei, det er ikke vanlig. sikkert en overhystrisk dib mamma som er livredd svineinfluensaen
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg låner gjerne bort leker. Det var ei på barselgruppe her som ble sur for at ei anna mor hadde brukt hennes smekke på ungen sin, hun tok feil. Krevde erstatning t.o.m. Hun ble ikke lenge i barselgruppa. Hun hadde barselgruppa hjemme hos seg en gang, men skrev melding til alle etterpå at hun ikke ville ha sikling på stuegulvet sitt igjen, så om vi værsåsnill kunne passe litt bedre på. Mange syke folk.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Oi, den siste historien syns jeg var litt på kanten. At det går an å være så hysterisk?
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Nei da. Den som er redd for svine- eller andre syker må selv passe på å holde sitt barns leker unna andre babyer. På spørsmålet om jeg ikke skulle ta leken fra min baby, ville jeg svart: "Det GÅR bra. Ole (min baby) skal ikke ta den med seg HJEM". :-)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Må innrømme at jeg tenker tanken når jeg ser de putte lekene i munnen, men jeg gidder ikke å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2009 #7 Skrevet 29. oktober 2009 Syns at det er helt i orden å låne vekk leker,men at andre putter lekene til mini i munnen er jo helst noe jeg ikke vil,samme gjelder at h*n smaker på andre sine leker.. ingen vet hvor mange bakterier som finnes hos hver enekelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå