Honningmelon Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Vet en del får mobil når de begynner på skolen. Er ikke det litt tidlig?
har fått lita pia Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 på 8 årsdagen, sluttn av 2 klasse..men grunnen til at det ble så tidlig er at vi bor et godt stykke fra skolen og hun skal ta taxi hjem, greit at hun har mobil vist det skulle være noe da..
Honningmelon Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg vet veldig mange 8-åringer har i allefall, men når de begynner på skolen er de jo bare 5-6 år. De kjøper ofte for at de lett kan få kontakt med barnet, og barnet kan ringe om det skulle være noe. Spesielt etter skoletid.
endaengang Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Jo, det er for tidlig! Ved den alderen så er jo ikke barna aleine noen gang, så de trenger da ingen telefon da!? Tenker litt på stråling også jeg...det er jo ikke akkurat en leke, selv om det ser ut sånn for mange voksne... Her i huset har vi satt grensen til 10 år.
Caity<3 Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Hos oss (lillebror) fikk han mobil i 2. klasse. Men hos oss har vi abonnement hvor han kun kan ringe familie.Og mobilen er ikke med på skolen. Han kommer da hjem etter skolen, og har med mobilen ut så man kan ringe han å høre hvor han er. Og når han skal komme hjem til middag etc. Han føler også en viss sikkerhet med at han har mulighet til å ringe om det skulle være noe.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 8 år?? grøss.. er det virkelig blidd slik?? Jeg var 13 da jeg fikk mobil.. 10 år siden nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå