Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Gleder meg så veldig! Har aldri vært på 3d-ul før. Med de andre to hadde jeg bare vanlig, men denne gangen var jeg fast bestemt på å nyte fra ende til aen. Dette er mest sannsynlig den siste gangen jeg er gravid, så da ville jeg virkelig prøve 3d. Jeg gleder meg veldig og er så spent på om vi får gode bilder. Tenk hvis jeg "kjenner ham igjen" i forhold til storesøsknene:) Åh jeg er så spent:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Det er bare å glede seg, vi var i hvert fall super-fornøyd! Sendte rundt mms med 3d-bilde til noen venner, og flere av dem trodde faktisk jeg hadde født, så realistiske var de :-) Håper bildene blir bra!
Mammas lykkebarn Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg er i uke 31+5 og var på 3d ultralyd i dag. Kunne helt klart se likhetstrekk med storebror. Var lettere i se ansiktet sist gang (for4 uker siden), for nå hadde lilleguttt lagt seg med hodet ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå