Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor blir man ofte bra med en gang man har bestilit time hos legen, eller rett etterpå. Slik som datteren min som hadde hatt over 40 i feber, vi hadde ventet i 3 dager før vi bestilte time for å se an formen (som var dårlig og med feber på 41) På venteværelset ville hun helst løpe rundt å si "bø" og virket ikke syk i det hele tatt. Føler legen synes man er vel hysterisk....og så må man liksom si at "hun var ikke sån i dag tidlig..." Og jeg som endelig fikk dratt til en lege som gjorde litt ordentlige tester pga dårlig form de siste mnd. Jo, i dag føler jeg meg mye bedre. Og jeg som har fått henvisning til røntgen osv...... Det er jo nesten slik at man ønsker at symptomene skal komme tilbake!! Er det slik at man har innbilt seg alt sammen? Oppgitt....
nickoline og supermann Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Hvorfor ikke bare være glad for at du er i fin form igjen???
ippemo får augustbaby Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Hehe, ja det er ganske typisk. I fjor, rett før jul. så var 3-åringen min syk. Han hadde mye slim i halsen og hørtes mest av alt ut som en 90-åring med kols. Etter flere netter med hoste og gråt (vanlig hostesaft hjalp ikke) så tok jeg ham til legen. Men nei, der var det ikke slim i lungene. Og i det vi er på vei tilbake til bilen, så hoster gutten og der begynner dødsrallingen igjen. Da var det like før jeg dro ungen inn igjen på legekontoret. Etter noen uker ble han helt fin igjen, forresten :-)
Pirkeanonym Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 Vi har vært med på det samme, men legen vi traff på sa at han stoler mer på foreldrenes observasjoner over de siste dagene, enn på en 2 minutters undersøkelse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå