Gå til innhold

Har kjøpt mei tai og den er så fiiiin :)


miepia30

Anbefalte innlegg

har bestilt mei tai fra usa, en baby hawk, og den er bare så flott. måtte bare si det. tok 1- 2uker å få den, man velger mønster selv, kan velge ulikt på begge sider, velger farge på stroppene, evnt lomme og evnt ring til å feste leke i. Stroppene var gode, brede og polstrede. er bare så fornøyd. Og prisen bra, mye billigere enn å kjøpe i Norge. Nå er det bare å lære seg knyteteknikkene og vente på å få ut babyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg tenkte også å kjøpe mei tai til prinsessen kommer. Har du en nettside som du gikk inn på for å bestille?Kan tenke meg at det er billigere å bestille der i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.babyhawk.com

 

og så videre inn på designcenter, der velger man selv størrelse og stoffene og stropper og lommer og lekering osv osv. hvis man ikke vil bestille en av de som allerede er ferdiglaget. det går vel litt kjappere og er litt billigere. min var i hus under 2 uker etter bestilling. slapp av en eller annen mystisk grunn også unna toll. hadde regnet med å betale moms i og med at det sto 105 dollar på pakken, men det har visst blitt oversett. heldig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...