ms.førstegang Skrevet 29. oktober 2009 #1 Skrevet 29. oktober 2009 Puppene er fremdeles ømme ! Har vært det siden lørdag. (Har hatt små ømme pupper før, men da har det aldri vært så vondt, og vart så lenge) Jeg har alltid hatt rosa brystvorter også det rundt, nå begynner de å bli brune! :-O(Dette med puppene har jeg aldri opplevd før) Har litt små stikkinger i magen, men ikke mye. Er konstant sulten, og blir sulten igjen med engang jeg har spist! Hva tror dere? IKM er forventet Tirsdag. Mulig før.. Når burde jeg teste??
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2009 #2 Skrevet 29. oktober 2009 Høres jo VELDIG ut som du er gravid da. Men, så er det jo sånn at pms har akkurat samme symptomer som graviditet. Du kan teste i dag. Eneste er at hvis den blir negativ så er det fremdeles sjanse for at du er gravid;) Mange som tester positiv allerede 1 uke før ikm og like mange som ikke tester positiv før ikmdagen.
ms.førstegang Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skal iallefall vente til i morgen :-) Men, er leamus også et tegn på graviditet? Hadde det igår og idag!
Plutselig_gravid Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Det med leamus vet jeg ikke. Jeg har ikke merket noe til det i mine graviditeter i hvert fall. Men så har ikke mine graviditeter vært planlagte så da kobler man liksom ikke evt forandringene i kroppen med graviditet;) Men de symptomene du nevner i hovedinnlegget har for meg vært sikre tegn på graviditet for min del. Du må oppdatere når du har testet da:) Lykke til og håper du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ms.førstegang Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har sjekket livmorhalstappen innimellom også. Nå er den bakovervendt, litt myk, men hard om jeg tar litt nøyere på den.. Den er også høyt plassert! Så vet ikke helt hva det vil si da :-) Men den er iallefall ikke hard! Brente av en test også. Men den var blenda hvit! Så får bare vente å så og krysse fingrene!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. oktober 2009 #6 Skrevet 29. oktober 2009 Hei, ville bare si lykke til ) Å forrestn, syns ikke du ska fetle sjøl oppi livmortappen, særli ikke nu i en så sårbar periode som like før ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå