Gå til innhold

Fullmåne på mandag.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv kunne jeg tenke meg å føde da, men hun blir vell inne der litt lengere, noe hun også har godt av ettersom jeg har termin 7 desember!!! så satser heller på 2. desember ( neste fullmåne ).

Skrevet

Mandag hade vært greit.det er 3 dager før termin.

Så får se om dette med fulmåne "fungerer" ;)

En som venter på knøtet ;)

Skrevet

mandag hadde passet kjempe bra. har termin da :)

så får vi se :)

spennende dager fremover :)

Skrevet

Har termin tirsdag, så jeg har store forventninger til fullmånens effekt ;p

Skrevet

Jaaa! :) jeg har besilt mandag for lenge siden.. hehe.. har termin 8.november, så det må være lov å håpe..

Skrevet

jeg vil ha baby i løpet av denne uka, hadde termin om tirsdag, men om alt annet feiler går jeg for fullmåne baby ;)

Skrevet

Mandag er det 1 dag igjen til "fødeklar", så det er helt greit med fødsel for min del, ja :-) Spennende å se hvor mange det blir...

Skrevet

Skjer det ingenting før mandag, så krysser jeg fingrene for fullmånen ja! Skuffelsen over full stopp av riene på søndag har fremdeles ikke lagt seg helt ;-)

Skrevet

Hehe '=) Sist gang jeg fikk, begynte det ved nymåne, så jeg venter på den jeg! =)

Skrevet

Mandag passer fint det, har da tre uker til termin, men blir igangsatt neste uke om ikke noe skjer før så.... Jada, mandag er fint ;)

Skrevet

Hjelper fullmåne? Håper det...mandag har jeg gått 5 dager over termin. Klar for at noe skjer når som helst..helst nåååååååååååå..

Skrevet

Jeg satser på fødsel ved fullmåne selv om termin er 8.11.

Fødte mitt forrige barn på fullmåne, en uke før tiden;)

Skrevet

Ja jeg har bestilt fødsel, er 11 dager over termin på mandag så har han ikke kommet til da så håper jeg fullmånen hjelper=)

Skrevet

Jeg er med på mandag. Menstermin 7. november, og ul-termin 15.november.

Skrevet

Kommer han ikke i helga, så er jeg med på presse som bare rakker`n på mandag:)

Skrevet

Jeg går også for fødsel på mandag dersom babyen ikke kommer i helga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...